قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۶

صیدی مدیرعامل مخابرات تهران شد

علیرضا صیدی از سوی هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.

صیدی مدیرعامل مخابرات تهران شد
 
 
به گزارش «سراج24»، علیرضا بقایی به عنوان رییس هیئت مدیره، غلامرضا شیدایی نایب رییس هیئت مدیره و علیرضا صیدی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••